مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:152024-01-15سياسي

دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال تغییر محاسبات کشور است 


رییس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد تغییر در محاسبات کشور است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد تغییر در محاسبات کشور است.

مریم سادات سیادت جو، 25 دی در جلسه آموزشی ویژه انتخابات در شهرستان زیرکوه، گفت: باید از تمام ظرفیت های در اختیار حوزه های مختلف علیه جنگ ترکیبی دشمن استفاده کنیم و سلاح اساسی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است.

سیادت جو گفت: بودجه و تحول اداری استانداری، رسانه را مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن برشمرد و اظهار کرد: امروز در این فضای دیجیتالی و رسانه ای ، برد با فردی است که زودترین روایت را انجام داده است.

رییس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد، تصریح کرد: فراگیری مکتب شهید سلیمانی این واهمه را در دشمنان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به چهار مؤلفه سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت در انتخابات، اظهار کرد: همه ما در هر جایگاهی مه هستیم باید سلامت فرآیند انتخابات را مدنظر داشته باشیم و نهایت تلاش خود را در راه سلامت انتخابات به کار گیریم و صیانت از آرای مردم یکی از دغدغه های بسیار مهم در این رخداد بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال تغییر محاسبات کشور است 

دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال تغییر محاسبات کشور است